سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 92 مرداد 31 , ساعت 4:37 عصر
آموزش منشی گری حرفه ایی/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> بانوان
دسته:آموزش منشی گری


آموزش اصول منشی گری

کاملا تصویری
به زبان فارسی
مناسب برای منشی ها
افراد جویای کار
خانم های جوان جویای کار منشیگری

در این سی دی در مورد چگونگی برخورد با ارباب رجوع ، نحوه صحبت و سخنرانی ، ملاقات ها ، استفاده از تلفن ، ارتباطات ورفع مشکلات زبان ، تلفن و فاکس و پست الکترونیک

و ده ها نکات ضروری دیگر به صورت تجربی جمع آوری شده است .

این مجموعه جالب شامل یک عدد سی دی می باشد .
شماره مجوز 18-2544456
فروشنده: آسان خرید
قیمت:6,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش منشی گری حرفه ایی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش منشی گری,منشیگری حرفه ای,سی دی آموزش منشی گری,شغل منشی گری,اصول منشی گری,خرید سی دی منشی گری

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 مرداد 31 , ساعت 4:36 عصر
مجموعه بازی شاهزاده ایرانی 1و2و3
گروه محصول :بازی سرگرمی >> حادثه ای
دسته:فروش اینترنتی بازی های حادثه ای
مجموعه بازی بسیار زیبای شمشیری شاهزاده ایرانی1و2و3
فروشنده: وطن کالا
قیمت:7,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه بازی شاهزاده ایرانی 1و2و3 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پستی بازی شاهزاده ایرانی,دانلود فیلم شاهزاده ی ایرانی,دانلود رایگان فیلم شاهزاده ایرانی,زیرنویس فارسی شاهزاده ایرانی,سی دی بازی شاهزاده ایرانی,راهنمای بازی شاهزاده ایرانی 5,شاهزاده ایرانی جدید,دانلود زیرنویس فیلم شاهزاده ایرانی,فیلم شاهزاده ی ای

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 مرداد 31 , ساعت 4:35 عصر
سونی اریکسون 2013 /اورجینال
گروه محصول :موبایل >> نرم افزارهای موبایل
دسته:نرم افزار سونی اریکسون
+ نرم افزار

+ بازی های متنوع

+ پس زمینه و تم

+ ملودی های مختلف

+ دیکشنری

+ آنتی ویروس
مجوز:68312256

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.
فروشنده: برترشاپ
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید سونی اریکسون 2013 /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 مرداد 31 , ساعت 4:35 عصر
پکیج آموزشی امنیت شبکه
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
ویدئو آموزشی امنیت شبکه
Networking-Professional-Network-Security
وقتی بحث امنیت شبکه پیش می اید ، مباحث زیادی قابل طرح و ارائه هستند ، موضوعاتی که هر کدام به تنهایی می توانند جالب ، پرمحتوا و قابل درک باشند ، اما وقتی صحبت کار عملی به میان می اید ، قضیه یک جورایی پیچیده می شود . ترکیب علم و عمل ، احتیاج به تجربه دارد و نهایت هدف یک علم هم ، به کار امدن ان هست .
وقتی دوره تئوری امنیت شبکه را با موفقیت پشت سر گذاشتید و وارد محیط کار شدید ، ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که ” خب ، حالا از کجا شروع کنم ؟ اول کجا را ایمن کنم ؟ چه استراتژی را پیش بگیرم و کجا کار را تمام کنم ؟ ” انبوهی از این قبیل سوالات فکر شما را مشغول می کند و کم کم حس می کنید که تجربه کافی ندارید و این البته حسی طبیعی هست . پس اگر این حس رو دارید و می خواهید یک استراتژی علمی – کاربردی داشته باشید با ما همراه باشید.
در این ویدئو آموزشی که شامل 4 بخش است شما امنیت شبکه را تضمین خواهید کرد.
بخش اول:راه اندازی آزمایشگاه
بخش دوم:تجزیه و تحلیل و استفاده از تنظیمات امنیتی
بخش سوم:ایمن سازی شبکه با استفاده از policy های شبکه
بخش چهارم:نصب و پیکربندی نرم افزار و به روز رسانی نرم افزار
فروشنده: بلوط شاپ
قیمت:9,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج آموزشی امنیت شبکه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ی دی آموزش امنیت شبکه,امنیت شبکه,آموزش امنیت شبکه,پکیج آموزشی امنیت شبکه,خرید سی دی آموزش امنیت شبکه,فروش اینترنتی آموزش امینت شبکه,سی دی شبکه,سی دی آموزش شبکه,خرید پکیج آموزشی امنیت شبکه,ویدئو آموزشی امنیت شبکه,شبکه کامیپوتری

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 مرداد 31 , ساعت 4:34 عصر
بادکنک استوانه ای زرد
گروه محصول :لوازم >> هدایا
دسته:بادکنک
این محصول برای مجالس شادی و جشن تولدها مناسبه .
حتمـــا تولد و جشن شما خیلی با کلاس میشه . صدای جالبی که تولید میکنه جشن شما رو شادتر و هیجانی میکنه....!! چون این محصول خطری نداره بچه‌ها کلی میتونن تو سرو کله هم بزنن ... با هم بازی کنن و سرگرم بشن... برای جشن تولد ها ارم هایی مثل تولدت مبارک happy birth day و موارد مشابه وجود داره . حتی شما میتونید اسم فرزند دلبندتون رو روی این بنگ بنگ بنویسید و شادی و خاطره جالبی بوجود بیاد... جالبی این بادکنک اینه که علاوه بر صدای جالبی که ایجاد میکنه به راحتی با یک نی که داخل بسته هست پر و خالی میشه و نیاز به گره زدن نداره . میتونید باد کنید استفاده کنید و دوباره خالی کنید.

این محصول برای به عنوان کالای تبلیغاتی جالبی برای : شرکت ها و فروشگاه ها در نمایشگاه ها . پیتزا فروشی ها برند فروشی ها است برای نمونه میشه گفت شرکتهای معتبری مثل سامسونگ . ال جی . نایک . آدیداس و پیتزا فروشی های معتبر شهر ها و هایپر مارکت ها و موارد مشابه از جمله نمونه مکانهایی هستند که از این محصول استقبال میکنند ... شما هر طرح و یا آرم خاصی که مد نظرتون هست را کافیه برای شرکت ارسال کنید تا با بهترین قیمت برای شما طرحتون رو آماده کنیم اغلب چاپها به صورت تک رنگ هست ولی ما امکان ضرب چند رنگ را هم داریم . جالبی این بادکنک اینه که علاوه بر صدای جالبی که ایجاد میکنه به راحتی با یک نی که داخل بسته هست پر و خالی میشه و نیاز به گره زدن نداره . میتونید باد کنید استفاده کنید و دوباره خالی کنید.
فروشنده: گیم کالا
قیمت:800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بادکنک استوانه ای زرد ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ