سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد وآنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 92 مرداد 29 , ساعت 1:34 عصر
معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا
گروه محصول :مالی و اداری >> کتابخانه
معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا با بیش از 100.000 عکس ، صدا و فیلم

بهترین مجموعه جهت انتخاب مقاله های مولتی مدیا و متنی

کمپانی مایکروسافت این نرم افزار را طوری طراحی نموده که هر کاربری توانایی استفاده از آن را داشته باشد . در این نرم افزار اطلاعات منحصر به فردی وجود دارد که در هیچ نرم افزار دیگری نمی توان یافت . بطور مثال محیطهای مجازی از معابد و مکانهای مشهور جهان همچون پرسپولیس و ... وجود دارد که می توان از تمامی قسمتهای درونی آن بازدید نمود و به گشت و گذار پرداخت . این فقط یک نرم افزار متنی نیست بلکه دارای هزاران فیلم و تصویر و سفرهای مجازی و دهها امکانات متنوع دیگر می باشد .

پر فروشترین نرم افزار دایره المعارف در سرتاسر دنیا در هشت سال گذشته
این نرم افزار قابلیت جستجوOn-line ، Off-line را دارا می باشد. این نسخه شامل 60000 مقاله، بیش از 25000 عکس، 800 فیلم ویدئویی و 3000 صدا و موسیقی و کلیپ می باشد. همچنین شامل اطلس پویا با بیش از 1.8 میلیون نقشه مکانهای مختلف نیز می باشد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.

توضیحات بیشتر درباره Microsoft Encarta premium 2011

Microsoft Encarta premium 2011 جامع ترین وجذاب ترین دایره المعارف دنیا خصوصیات بارز این دایره المعارف: اطلس جهان با بیش از108 میلیون نام بر روی آن بیش از86000 مقاله علمی ،ادبی وهنری زندگینامه مشاهیر در کلیه رشته ها بررسی رمانهای بزرگ اطلاعات آماری و نموداری از کلیه کشورها نمایش وقایع تاریخی به صورت نمودار زمانی سفر به مکانهای تاریخی وشهرهای توریستی دیکشنری به زبانهای انگلیسی،فرانسه،آلمانی و... بازیهای فکری جهت افزایش اطلاعات ابزارهای قوی برای جستجوی اطلاعات دایره المعارف ویژه کودکان به همراه بازیهای فکری آموزش جامع مجموعه آفیس محصول شرکت بزرگ مایکروسافت ،دارای رتبه اول در فروش Encarta دایره المعارف نرم افزاهای دایره المعارف جهان میباشد. شرکت مایکروسافت با ارائه نرم افزارهای اینکارتا به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای اطلاعاتی قدم بزرگی در بخشهایی از قبیل اطلاعات عمومی وآموزشی برداشت . نسخه جدید مایکروسافت که به عنوان پریمیوم شناخه میشود بانک اطلاعات بزرگی است که برای تمامی سنین تعریف شده و گرافیک و منوها وکلمات طوری طراحی شدند که برای افراد با سنین پایین هم جذاب وقابل دسترسی است . این مجموعه با داشتن بیش از42000 مقاله چند رسانه ای که بعضا با فیلم و فایل صوتی ارائه شده بانک اطلاعاتی جامع وفوق العاده ای را برای کاربران در بردارد. افرادی که نسخه های قبلی این نرم افزار را تجربه کردند به کارایی این مجموعه ها آشنایی دارند. به خصوص این نرم افزار که اخیرا به دلیل استفاده از نوع زبان ساده انگلیسی برای تمام سنین مفید است میتواند با دارا بودن محیطی جذاب و زیبا جهت تقویت زبان انگلیسی هم مفید واقع شود .

این مجموعه شامل 1 دی وی دی می باشد .

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد
فروشنده: گران
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 مرداد 28 , ساعت 2:55 عصر
راهنمای تدوین و نوشتن پایان نامه دانشجویی/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
دسته:پایان نامه دانشجویی
در این مجموعه با اصول تدوین و نگارش پایان نامه دانشجویی در کلیه مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد آشنا می شوید.

این مجموعه آموزشی شامل فایل هایی با فرمت word و pdf می باشد.

در این بسته کلیه فرمت ها و نمونه های استاندارد تدوین و نگارش پایان نامه های دانشجویی قرار داده شده است که می تواند راهنمای بسیار خوبی برای دانشجویان باشد.

این مجموعه آموزشی توسط واحد آموزش دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهیه شده است.

تمامی مراحل آماده سازی و نگارش پایان نامه و مقالات علمی با جرئیات کامل توضیح داده شده است.هر شخص با استفاده از این محصول میتواند با مراحل نوشتن مقاله و پایان نامه مطلع گردد.برای تمامی دانشجویان سال آخر که نیاز به نگارش پایان نامه دارند و همچنین سایر دانشجویان و نویسندگان مقالات علمی خرید این محصول توصیه می گردد.

ارسال سریع به سراسر کشور

شماره مجوز: 155/56859
فروشنده: آسان خرید
قیمت:6,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید راهنمای تدوین و نوشتن پایان نامه دانشجویی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی سی دی,راهنما نوشتن پایان نامه دانشجویی,پایان نامه دانشچویی,سی دی راهنما پایان نامه,پایان نامه,سی دی پایان نامه,آموزش دانشگاهی,سی دی آموزشی پایان نامه,سی دی آموزش دانشگاه,تدوین پایان نامه,نگارش پایان نامه,داشنجو

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 مرداد 28 , ساعت 2:55 عصر
Autodesk Revit Architecture 2012-32,64bit بهمراه راهنمای نصب
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
دسته:آموزش نرم افزار Revit Architecture طراحی ساختمان
نسخه کامل 32 و 64 بیتی نرم افزار Autodesk Revit Architecture 2012 SP2 همراه با کلیه Contentها، Templateها، Sampleها (این DVD کمیاب برخلاف سایر DVD های موجود در بازار که ناقص و بدون کانتنت بوده و در مراحل نصب error میدهند، کامل و بدون error میباشد) به انضمام دو eBook آموزشی (یکی فارسی 140 صفحه و دیگری انگلیسی 980 صفحه) همراه با راهنمای تصویری و مرحله به مرحله نصب و اکتیو کردن برنامه به فارسی.
Revit Architecture یک نرم افزار ترسیم و طراحی نقشه های معماری و ساختمانی است، که سیستم ترسیم در آن به صورت مدلسازی همزمان 2 بعدی و 3 بعدی به صورت هوشمند (Building Information Modeling) است. نرم افزاری جهت نقشه کشی همانند اتوکد با امکان ساده کردن پروژه های بزرگ و ایجاد تغییرات در کمترین زمان ممکن.
این نرم افزار توسط شرکت Autodesk تولید کننده نرم افزار Autocad طراحی شده است.در 3 سال گذشته بسیاری از شرکتهای ساختمانی در کشورهای توسعه یافته (آمریکا ، کانادا ، کشورهای اروپایی و استرالیا) به استفاده از این نرم افزار روی آورده اند و ترسیم نقشه های ساختمانی در نرم افزار Autocad را کنار گذاشته اند.
برخی از خصوصیات این نرم افزار
1- محاسبه متره ساختمان و تغیییر سریع آن در صورت تغییر نقشه ها
2- تبدیل سریع نقشه های فاز 1 به نقشه های فاز 2
3- ترسیم همزمان 3 بعدی و 2 بعدی نقشه های ساختمان
4- افزایش سرعت و دقت ترسیم و همچنین تغییر نقشه ها
5- ارتباط همزمان نقشه های معماری با نقشه های سازه و تاسیسات و اعمال همزمان تغییرات بین این نقشه ها
6- حذف خطاهای انطباق نما ها و پلان ها و مقاطع
7- امکان انجام مطالعات اقلیمی( نور و سایه ) بر روی ساختمان
8- امکان تعریف استانداردهای ساخت در تجهیزات ساختمان
9- سادگی و سرعت یادگیری آن
10- قابلیت ارتباطی با نرم افزار Autocad , 3Dmax (ورودی و خروجی)
11- امکان طراحی حجمی و تبدیل آن به نقشه های اجرایی
12- و بسیاری امکانات دیگر که مسلما در زمان استفاده از نرم افزار شما را ترغیب می کند که دیگر از نرم افزار Autocad برای ترسیم استفاده نکنید .
یکی از این ویژگیها که همواره تاکید شده است ، امکان مدلسازی 3 بعدی و سپس تبدیل مدل ساخته شده به عناصر اصلی (از قبیل دیوار و کف و سقف و ...) هست .
رندر در نرم افزار Revit دقیقا سیستم رندر mentalray نرم افزار 3DS MAX هست باهمان شرایط رندر و با همان متریالها.
در این نرم افزار به صورت عمومی (منظورم شرایط خاص نیست) ابتدا عناصر اصلی ساختمان (دیوار ، کف ، سقف و ...) به صورت لایه های اجرایی فاز 2 (سفت کاری ، نازک کاری و ...) در مدل 3 بعدی بهنگام ترسیم پلانها و نماها و ... پیاده سازی می گردند . بنابراین در مقاطع مقیاس 1/100 یا 1/50 بخش اصلی فاز 2 را پیاده سازی می نمایند.در مرحله بعد برای مقاطع 1/10 یا 1/5 یا بزرگتر از آن بقیه جزئیات فاز 2 (عایق کاری رطوبتی ، آبرو بام ، هره چینی آجر نما ، درز انبساط و ....) روی مدل اصلی به صورت 2 بعدی ترسیم می گردد،همانند عملیاتی که با اتوکد انجام می دهیم با این تفاوت که استخوان بندی اصلی ساختمان توسط نرم افزار تهیه شده است و لازم نیست به صورت 2 بعدی مقاطع را ترسیم کنیم ، بلکه نرم افزار این مقاطع را از مدل 3 بعدی به ما خروجی می دهد . و آنچه که سرعت کار را افزایش می دهد ابزار های ویژه دیتایلینگ هست و اینکه با تغییر مدل اصلی نقشه ها نیز تغییر می یابند.بنابراین نباید از این نرم افزار توقع داشته باشیم که تمام کارهای فاز 2 را خودبخود انجام دهد .بلکه بخشی را براساس اطلاعات داده شده ترسیم می کند و بخشی را کاربر به آن اضافه می نماید.
در این DVD دو eBook آموزش این نرم افزار گذاشته ایم ebook فارسی شامل 140 صفحه آموزش این برنماه به زبان فارسی و ebook دوم که به زبان اصلی میباشد یک کتاب پی دی اف 987 صفحه ای به نام REVIT ARCHITECTURE 2010 NO EXPERIENCE REQUIRED میباشد. این کتاب برای آموزش نرم افزار، یک پروژه معماری را از ابتدا تا انتها شروع به ساخت می کند و تمام اجزا و تنظیمات این نرم افزار را در طول پروژه آموزش می دهد.
فروشنده: فرزان بانک
قیمت:4,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید Autodesk Revit Architecture 2012-32,64bit بهمراه راهنمای نصب ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 مرداد 28 , ساعت 2:54 عصر
آموزش کامل و کاربردی طراحی جلد مجلات در نرم افزارهای InDesign , Illustrator و Photoshop نسخه های CS5 و CS6
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
عنوان اصلی : Designing a Magazine Cover

با مشاهده این کورس آموزشی به صورت گام به گام بر پروسه کامل طراحی جلدهای مجله بسیار زیبا و استاندارد به کمک نرم افزارهای Illustrator ، Photoshop و InDesign مسلط خواهید شد .

شایان ذکر است این مجموعه آموزش برای کاربران هر یک از این سه نرم افزار نیز به خوبی قابل استفاده است ، چرا که طی آن روند کامل طراحی به صورت جداگانه در هر یک از این نرم افزارها تدریس می گردد .

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 45 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Illustrator , InDesign و Photoshop آشنا می شویم :
مقدمه :
خوش آمدگویی
آموزش استفاده از فایلهای تمرینی
مروری بر تاریخچه طراحی مجلات
مروری بر طراحی جلد مجلات :
آشنایی با عوامل یک جلد مجله با کیفیت
تصمیم گیری در رابطه با عکاسی و ساخت تصاویر
آشنایی با بخشهای مختلف یک جلد مجله
آموزش طرح ریزی برای یک Cover مجله :
آموزش انتخاب عکسهای مورد استفاده برای جلد مجله
آشنایی با نیازمندیهای تکنیکی طراحی جلد مجلات
آموزش برش صحیح عکس مورد استفاده برای جلد مجله
آموزش کارکردن با تنظیم رنگ و Tonal یک عکس
آموزش رتوش عکس پایه مورد استفاده برای جلد مجله
آموزش کاربردی ساخت جلد مجلات در نرم افزار InDesign :
آموزش تنظیم سند Cover مجله
آموزش قرار دادن و مکان دهی عکس مجلات
آموزش تنظیم مکان قرارگیری آبجکت های ، تنظیم اندازه و برش صحیح عکسهای مورد استفاده برای جلد مجلات
آموزش ترکیب عکس پایه جلد مجله با متون و دیگر طراحی ها
آموزش ساخت یک پالت رنگ
آموزش تنظیم Style پاراگراف ها
آموزش زیبا سازی نوشته های موجود بر روی جلد مجله
آموزش استفاده از دیگر المان ها در طرح جلد مجله
آموزش آماده سازی جلد مجله برای چاپ :
آموزش ساخت پروفایل های مورد نیاز
آموزش ایجاد کردن یک فایل PDF آماده چاپ
آموزش پکیج سازی و آرشیو کردن پروژه
آموزش طراحی جلد مجله در فتوشاپ :
آموزش ایجاد فایل فتوشاپ مورد نیاز
آموزش تنظیم قرارگیری اجزای تشکیل دهنده جلد مجله و اندازه آن ها
آموزش ترکیب عکسها با دیگر المان های گرافیکی
آموزش کارکردن با متون در نرم افزار فتوشاپ
آموزش آماده سازی جلد مجله برای چاپ
آموزش طراحی جلد مجله در Illustrator :
آموزش ایجاد و تنظیم فایل مورد نیاز
آموزش تنظیم قرارگیری اجزای تشکیل دهنده جلد مجله و اندازه آن ها
آموزش ترکیب عکس ها با دیگر المان های گرافیکی
آموزش نوشتن متون مورد استفاده برای جلد مجله در Illustrator
آموزش افزودن دیگر اقلام مورد استفاده برای جلد مجلات
آموزش آماده سازی جلد مجلات برای چاپ در Illustrator

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 45 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی لیندا
فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین
قیمت:6,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش کامل و کاربردی طراحی جلد مجلات در نرم افزارهای InDesign , Illustrator و Photoshop نسخه های CS5 و CS6 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 مرداد 28 , ساعت 2:53 عصر
گردنبند فیروزه 01
گروه محصول :زیورآلات >> گردنبند
دسته:گردنبند فیروزه


ساخته شده از استیل (stainless steel) ...
طراحی بسیار شیک و درخشان (با سطوح براق)
بهترین هدیه تولد برای کسی که دوستش دارید
یک گردنبند فوق العاده مناسب برای

پسران و دختران جوان

طراحی ظریف و فوق العاده
گردنبند فوق العاده زیبا و پرطرفدار .

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

هنر جذابیت....

فوق العاده شیک و زیبا

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

طراحی متفاوت و خیره کننده

پیشنهادی برای بهتر شدن

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

مخصوص مشکل پسندان

برای دختر خانم های خوش سلیقه

زیبایی مدرن را آشکار کنید

مکمل زیبایی و جذابیت شما

جذابیت...زیبایی و متمایز بودن را

به خودتان هدیه کنید...
فروشنده: دهکده
قیمت:18,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گردنبند فیروزه 01 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


گردنبند استیل,فروشگاه اینترنتی گردنبند,گردنبند دخترانه,گردنبند الماس,گردنبند سنگ,گردنبند فیروزه,گردنبند جواهر,فروش پستی گردنبند فیروزه,خرید گردنبند مروارید,خرید پستی گردنبند فیروزه

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ