سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت و اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 92 مهر 26 , ساعت 1:16 عصر
آموزش پرورش انواع قارچ صدفی ودکمه ای/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
شغلی مستقل و پر سود در عرصه کشاورزی
کشت در حداقل فضای موجود
کشت قارچ در منزل .بهترین فرصت درآمدسازی
شغلی مستقل و پر سود
****
کشت قارچ صدفی و دکمه ای به همراه طرز تولید کمپوست.
به راحتی و با صرف چند ساعت از وقت خود آن هم در منزل درآمد خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.
نکات کلیدی کشت قارچ .فرمولهای تولید کمپوست .
****

آموزش در قالب سی دی به همراه طرح توجیهی و جزوه قالب فایل پی دی اف
شما را قادر می سازد در مدت زمان اندک به تولید قارچ در منزل یا محیط های کشاورزی بپردازید.
بدون نگرانی از بابت هزینه های کلاسی به راحتی در منزل این تخصص را پیدا کنید.
آموزش به صورت فارسی و نکته به نکته تمام موارد کشت را مورد بررسی قرار داده است.

****
شغلی مستقل و درآمدزا فقط با صرف کمی وقت در منزل می توانید درآمد خود را افزایش دهید .
ش.م: 236985147
فروشنده: تهرانیکا
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش پرورش انواع قارچ صدفی ودکمه ای/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


پرورش انواع قارچ,وام پرورش قارچ,هزینه پرورش قارچ,نحوه پرورش قارچ دکمه ای,نحوه پرورش قارچ خوراکی,نحوه پرورش قارچ,نحوه تولید قارچ,مقاله پرورش قارچ,مراحل پرورش قارچ,شغل پرورش قارچ

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 مهر 26 , ساعت 1:15 عصر
تاسیس مرغداری.طرح توجیهی جهت اخذ وام.راهنمای مدیریت و پرورش...اورجینال
گروه محصول :خدمات >> متفرقه
طرح توجیهی پرورش مرغ جهت ارائه به بانکها و سایر سازمانها برای اخذ تسهیلات جهت افتتاح و اداره مرغداری
تا بیست هزار قطعه در هر دوره
شناخت انواع نژادهای مرغ گوشتی و تخمگذار
راهنمای اداره مرغداری و نحوه پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار
راهنمای ضدعفونی مرغداری
واکسیناسیون و جلوگیری از بیماریها
کاتالوگ تجهیزات
مدیریت رشد و تغذیه



جوجه کشی مدرن
تهیه خوراک
ساختمان و سالنها



و تمامی موارد جهت تاسیس و اداره مرغداری گوشتی و تخم گذار و طرح جامع توجیهی جهت ارائه به بانکها و سازمانهای همسو جهت اخذ وام و تسهیلات.
با توجه به اهمیت این صنعت در اقتصاد کشور،شما با دیدن این مجموعه ارزشمند و عمل به دستورالعمل‌های آن میتوانید صاحب یک شغل پر درآمد شوید.

ش م محصول اورجینال 44621/433
فروشنده: تهرانیکا
قیمت:15,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تاسیس مرغداری.طرح توجیهی جهت اخذ وام.راهنمای مدیریت و پرورش...اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 مهر 26 , ساعت 1:15 عصر
ویندوز8 (تایپ صحیح فارسی در ویندوز با استانداردهای ایران)
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> سیستم عامل
جدیدترین نسخه ویندوز هشت ارائه شده بصورت اورجینال
امکانات ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 :
از بین بردن UAC جهت نصب تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز XP در ویندوز 8
نماش فایل های اصلی ویندوز در مواقع ضروری
دیفرگ کردن اتوماتیک درایوها در زمانی ریست شدن ویندوز و قطع برق
درج فایل های تحت داس در راست کلیک موس New CMD
جستجوی پیشرفته تر در فولدرها
تایپ صحیح فارسی در ویندوز با استانداردهای ایران
آخرین نسخه از مرورگر اینترنت Internet Explorer 8 آپدیت شده در سال 2011
مجموعه ای کامل از تم های بسیار زیبا بصورت HD
نشانه گر موس بصورت سه بعدی
زیباتر شدن استارت منو
آیکون های Full HD
بک گراندهای بسیار زیبا بصورت Full HD
صداهای بسیار زیبا در ویندوز
نصب اتوماتیک بدون نیاز به سریال
قابل نصب بر روی حداقل مشخصات سخت افزاری
فروشنده: ایرانی
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ویندوز8 (تایپ صحیح فارسی در ویندوز با استانداردهای ایران) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 مهر 26 , ساعت 1:14 عصر
تکنولوژی فکر-دکتر آزمندیان/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> مدیریت و موفقیت
دسته:دکتر آزمندیان
***هرکس که در زندگی زودتر تغییر کند زودتر موفق خواهد شد...

با خرید تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان، بیاموزیم که چگونه با تغییرات موثر زندگی خود را متحول کرده و به آنچه شایسته ماست برسیم.
تکنولوژی فکر راهی نوین به سوی یک زندگی عالی ایجاد تحولی بزرگ درکاروزندگی.
یک کشورتوسعه یافته راانسانهای توسعه یافته میسازند. هدف ماازاجرای تکنولوژی فکرایجاد نگرشی نودراندیشه هاوباورهای فردفردمردم ایران است.
تکنولوژی فکر یک سیستم جدید برنامه‌ریزی در ضمیر ناخودآگاه انسان است که از طریق آن تحولی عظیم در نظام فکر، شخصیت، باورها و روحیه‌ی یک انسان ایجاد می‌شود. این تکنولوژی جدید که اخیرا توسط دکتر علیرضا آزمندیان، بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران ارائه شده و تدریس می‌شود، اثرات شگفت ‌انگیزی در کیفیت زندگی شما می‌گذارد و شما با خلق اندیشه‌های زیبا در دنیایی از امید و اعتماد به نفس، زیباترین شخصیت را ازخود می‌سازید و با تلاشی مستمر و آینده‌آفرین به خلق عالی‌ترین دستاوردهای یک زندگی پرحاصل همت می‌کنید.
این مجموعه در1CD به شیوه تصویری بوده وقابلیت پخش برروی دستگاههای VCDخانگی وکامپیوتر رادارد.

بیوگرافی دکتر علیرضا آزمندیان :

دکتر علیرضا آزمندیان در سال 1332 در یک خانواده مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشته ریاضی به عنوان یکی از دانش آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ التحصیل شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما به عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد وی توفیقات زیادی در حرفه خبرنگاری به دست آورد و با تهیه گزارشهایی از اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور و سفر به تمام نقاط ایران و پاره ای از کشورهای جهان، شناخت خوبی نسبت به مسائل مردم به دست آورد و با حضور در جبهه های جنگ و تهیه گزارشهای تلویزیونی از عملیات جنگی، دلاوریهای رزمندگان اسلام را در نبرد حق علیه باطل، به تصویر کشید
وی پس از 6 سال کار پر تلاش و شبانه روزی در صدا و سیما در سال 1364 برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و فوق لیسانس، دکترا و فوق دکتری را در رشته مهندسی صنایع و سیستمها در دانشگاه کالیفرنیا ادامه داد و در عین حال در رشته تخصصی خود در دانشگاههای آمریکا به تدریس پرداخت
دکتر علیرضا آزمندیان ضمن 12 سال تحقیق و تدریس در دانشگاههای آمریکا و در عین حال با مطالعات علمی پیرامون قدرت فکر به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخت و ضمن شرکت در کنفرانسهای علمی تکنولوژی فکر سالها در راستای توسعه این پدیده بزرگ قرن تحقیق و تدریس نمود و سرانجام برای انتقال دستاوردهای بی نظیر تکنولوژی فکر به هموطنان ایرانی خود در سال 1376 به ایران مراجعت کرد. وی ضمن عضویت در هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر اقدام کرد و با تشکیل کلاسهای تکنولوژی فکر به بسط و گسترش این تکنولوژی در ایران پرداخت و با تحولات بزرگی که در نظام فکری و باورهای دانشجویان خود ایجاد کرد زندگی آنها را به کلی متحول ساخت. دکتر علیرضا آزمندیان پس از سفر به بیش از 50 کشور جهان از جمله کشورهای آسیایی، افریقایی، آمریکا و کانادا و مطالعه مبانی ذهن، قدرت بیکران فکر انسان و با اشراف به مکانیسم های فکر، باور و برنامه ریزی سیستم ضمیر ناخودآگاه انسان، امروز در خدمت مردم عزیز ایران است تا با استفاده از دستاوردهای علمی خود ضمن ایجاد تغییرات اساسی در نظام فکری شان به پالایش شخصیت آنان پرداخته و با ایجاد تحولی شگرف در آنها ، انسانهای شاد و بشاش، هدفمند، با انگیزه، توانمند و مصمم با شخصیت و اعتماد به نفس کامل و با عشق و امید برای زندگی عالی و پر حاصل برای ایران اسلامی ما تربیت کند. دکترعلیرضا آزمندیان با برگزاری کنفرانسها و دوره های تکنولوژی فکر برای مدیران، اساتید دانشگاه، صنعتگران، معلمان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار تأثیر گذار جامعه، نه تنها نظام فکری و روحی آنان را متحول ساخته است، بلکه با اجرای تکنیکهای مدیریت فکر، در بالا بردن کارائی و بهره وری انسانی آنان تأثیر به سزایی گذاشته است
بنیانگذاران مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر" بر این باورند که با اشاعه این تکنولوژی الهی- انسانی در میان مردم ایران و متحول شدن نظام فکر و باور فرد فرد آنان، به سربلندی و عظمت ایران اسلامی کمک شایانی می نمایند
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.?
این محصول در 1 سی دی اورجینال عرضه می شود
مجوز محصول :13-5569-5741
فروشنده: محصول آنلاین
قیمت:4,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تکنولوژی فکر-دکتر آزمندیان/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 مهر 26 , ساعت 1:13 عصر
آموزش کامل و کاربردی استفاده از امکان Render Tree نرم افزار Softimage به منظور انجام رندرهای با کیفیت و سریع
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
عنوان اصلی : Softimage Render Tree

با مشاهده این کورس آموزشی استفاده صحیح از Render Tree نرم افزار Softimage را به منظور ایجاد کردن بهترین و با کیفیت ترین رندرها خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی cmiVFX است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت و 25 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Softimage آشنا می شویم :
آموزش مبانی و مقدمات :
در این درس با این مجموعه آموزش آشنا شده ، سپس روندهای کاری و محیط Node ها را خواهید آموخت و چگونگی کار با Plugin Shader و بافت ها را خواهید آموخت .

آموزش ترکیب نمودن رویه ها ، عکسها و Decal ها :
آموزش استفاده از Procedural ها و آشنایی با چگونگی سفارشی سازی آنها . همچنین بر کارکردن با عکسها و Decal ها نیز آشنا می شویم .

آموزش کارکردن با Displacement و Bump Map ها :
در این درس بر چیستی Displacement و Bump Map ها آشنا شده و پس از آن بر بهینه سازی Displacement Rendering در آنها آشنا خواهید شد .

آموزش استفاده از امکانات پیشرفته Shading Tree :
در این درس بر استفاده از برخی امکانات Shading Tree مسلط خواهید شد که سبب افزایش بسیار بسیار چشمگیر کیفیت رندر خواهند شد .

آموزش کامل و کاربردی Subsurface Scattering :
این مبحث برای نورپردازی و اعمال ماتریال ها بسیار حیاتی و کلیدی است که در این درس آن را به خوبی فراخواهید گرفت .

آموزش کامل و کاربردی Compounds :
در این درس به وجود آوردن ترکیب صحیح از ماتریال ها و اعمال آن ها را بر صحنه به خوبی فراخواهید گرفت .

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی
مدت زمان آموزش 3 ساعت و 25 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی cmiVFX
فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین
قیمت:6,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش کامل و کاربردی استفاده از امکان Render Tree نرم افزار Softimage به منظور انجام رندرهای با کیفیت و سریع ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ