سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 آبان 22 , ساعت 1:16 عصر
دانستنیهای بیماریهای قلب /اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> پزشکی
دانستنیهای بیماری های قلب و روشهای نوین درمان

- یوگا، مدیتیشن، پزشکی، تغذیه و …با توجه به اینکه قلب یکی از کارآمدترین و اصلیترین اعضای بدن محسوب می شود متخصصین قلب و عروق شما را با چگونگی عملکرد و عواملی که سلامت آن را تهدید می کنند آشنا ساخته، دلائل بروز حمله های قلبی، روشهای کنترل بیماری های قلب و عروق و چگونگی درمان را مورد بررسی قرار خواهند کرد.

- در این مجموعه روشهای جامع و نوین درمانی از جملهه:

- مشاوره های پزشکی، دارویی، تغذیه های

بهینه سازی مواد غذایی

بهره بردن از تغذیه ای سالم

تمرینات ورزشی خاص از قبیل: یوگا، مدیتیشن، ایروبیک و …

را برای بدست آوردن یک زندگی سالم مشاهده خواهید کرد. شما به این توصیه ها استرس و نگرانی را از خود دور ساخته، بر ترس از بیماری خود غلبه می کنید، سطح کیفی زندگی خود را ارتقا می بخشید که در نهایت منجر به داشتن لحظه هایی سرشار از شادی و سلامتی و اعتماد به نفس شما خواهد شد.
مجوز:68312256

***ارسال سریع به سراسر کشور***

با اطمیـــــــــــنان خاطــــــــــر خریــــــــــد کنیــــــــــد

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند.
فروشنده: فرین شاپ
قیمت:7,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید دانستنیهای بیماریهای قلب /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروش اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ